Zajímá vás, jaké konkurenční benefity komunikují čeští PPCkaři v Adwords? Zmapovali jsme je za vás a vybrali ty nejpoužívanější.
Cena, to je oč tu běží
Český zákazník se silně orientuje na cenu. PPC konzultanti to vědí a proto s ní pracují.
„Nízké ceny!“
„Super ceny!“
„Skvělé ceny!“
„Kup výhodně!“
„Rychle a 100% za nejlepší cenu!“
No a nejlepší je, když je něco úplně zadarmo..
Doprava zdarma náš žebříček komunikovaných benefitů bezkonkurenčně vyhrála.
„Doprava zdarma.“
„Dárek zdarma.“
Není e-shop jako e-shop!
Ale abychom českému zákazníkovi nekřivdili. Zajímá je i nákupní komfort. Nebo alespoň PPCkaři si to myslí.
„Vše skladem.“
„Rychlé dodání.“
„Žádné další poplatky.“
„Platba je bezpečná.“
„Ověřený obchod.“
„Snadný nákup bez registrace.“
Tak schválně 🙂 Kolik z nich používáte ve svých kampaních? Jaké jsou vaše nejoblíbenější texty v PPC inzerátech? A můžou takhle „ohrané“ benefity ještě vůbec fungovat?