Doprava zdarma kraluje českým PPC inzerátům

doprava zdarmaZajímá vás, jaké konkurenční benefity komunikují čeští PPCkaři v Adwords? Zmapovali jsme je za vás a vybrali ty nejpoužívanější.

Cena, to je oč tu běží

Český zákazník se silně orientuje na cenu. PPC konzultanti to vědí a proto s ní pracují.

„Nízké ceny!“
„Super ceny!“
„Skvělé ceny!“
„Kup výhodně!“
„Rychle a 100% za nejlepší cenu!“

No a nejlepší je, když je něco úplně zadarmo..

Doprava zdarma náš žebříček komunikovaných benefitů bezkonkurenčně vyhrála.

„Doprava zdarma.“
„Dárek zdarma.“

Není e-shop jako e-shop!

Ale abychom českému zákazníkovi nekřivdili. Zajímá je i nákupní komfort. Nebo alespoň PPCkaři si to myslí.

„Vše skladem.“
„Rychlé dodání.“
„Žádné další poplatky.“
„Platba je bezpečná.“
„Ověřený obchod.“
„Snadný nákup bez registrace.“

Tak schválně 🙂 Kolik z nich používáte ve svých kampaních? Jaké jsou vaše nejoblíbenější texty v PPC inzerátech? A můžou takhle „ohrané“ benefity ještě vůbec fungovat?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.